martes, 2 de diciembre de 2008

es un coñazo


"es un coñazo"
non me canso de oir esa frase á miña xinecóloga!
sí, miña: por unha parte boto tantas horas mirando pra ela, q xa é algo da miña propiedade e por outra parte xq cando falo, disque rápido, di q non me entende, ela é cántabra, e bueno supoño q nos bairros da perifería o galego non se ensina coma na terriña. Pois logo pachim pachim amigos! nin sofocos de menstruantes nin bicos ao ecógrafo, se vos digo q o libro do porco é recollido do pobo, cecáis pensaredes q o pobo é un porco, e nada máis lonxe q os ultrasóns. Viajar a 30 destinos e non voltar ata q non pasen 80 días, está a ser un vran triste, disque a inmunocapacitación semella o dobre sinal pero q non vos confundan as nevaradas nin os días chuviñentos, xq o q é ben certo é q o cidade está polo medio da táboa e o ponte e ascenso, recoiro: a ahleterofilia galega bate récords

http://www.deportegalego.es/imxd/noticias/doc/1228223899resultados.pdf

nin preñadas, nin en cinta, o q se leva é o dvd, e unha cara de noxo ao entrar na consulta é o q me amosa a miña namorada dende a camiña (toa espatarrada). Só me quedar descorchar outra botella de placebo pra me enganar, come ostias, e alédate: non é doado meu ben, como facercho entender, eu non sei: e ti non queres entender.
tempada leda,
e barça campión.

No hay comentarios: